رویدادها آرشیو خبر ها
مسی برای تیم ملی تصمیم می گیرد ؟

مسی برای تیم ملی تصمیم می گیرد ؟

نمایش درخشان کارلوس توز ستاره ی آرژانتینی تیم یوونتوس در بازی های اخیر باعث شده بود تا همه در انتظار دعوت شدن وی به تیم ملی کشورش باشند و حتی سرمربی تیم ملی آرژانتین نیز از احتمال دعوت وی خبر داده بود اما دیروز اسامی تیم ملی اعلام شد و باز هم خبری از توز در این لیست نبود.

در جام جهانی تمامی کارشناسان، مشکل میان سرمربی تیم ملی و توز  را مهم ترین دلیل دعوت نشدن این بازیکن به اردوی آرژانتین قلمداد می کردند ولی بعد از تعویض مربی همه در انتظار دعوت از توز بودند اما باز هم او دعوت نشد تا شایعات زیادی در این مورد منتشر شود.

بسیاری معتقد هستند که رابطه ی نه چندان خوب توز و مسی باعث شده تا این دعوت صورت نگیرد و به نظر می رسد که مسی برای تیم ملی نیز تصمیم می گیرد و سرمربی فقط تصمیمات وی را اجرا می کند و در واقع هیچ کاره است.

پر واضح است که دعوت نشدن توز به تیم ملی دلیل فنی ندارد و یک نفر با حضور وی در تیم ملی آرژانتین مخالف است. حالا آن یک نفر چه کسی است، مشخص نیست ...



شما می توانید برای بحث و گفتگو در رابطه با این موضوع به تاپیک این بازیکن در انجمن تخصصی هواداران یوونتوس در ایران رفته و با سایر هواداران یووه به صحبت بپردازید : تاپیک کارلوس توز


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: